Saturday, December 26, 2009

行到勁倦食到勁飽的boxing day



2009-12-26 (Saturday)


本來諗住再分開兩篇blog '牙' 下位既

不過都係算喇哈哈 我懶呀! 一次過出哂佢算喇

一路行去ocean, 又行下街咁hehe

本來廿三號同三位guys 影既, 不過勁餓又多人就無影啦


果陣仲未發現彭子咕玩我部機時搞過我d white balance..

所以d 相都偏黃.... 果陣仲要係咁話唔知點解會咁囉勁低能


你睇下多人到....





我地自拍左幾張就閃啦! 因為真係好多人呀


又來lying game, 真係吹漲


下一站, 1881 Heritage


都係第一次踏足呢個地方, summer 返黎果陣d 舖都未開哂


今次來開哂喇, 仲鬼死咁多人!!


不過呢個地方真係幾靚, 仲好romantic呀........ 如果無咁多人的話




今日大把龍友, 大把人拎住單反影相... 好易就搵到人渣機啦




經過peninsula 又影下啦.. 不過其實已經行到好倦


再下一站我地去左漢口道果間哈巾大師食雪糕!!


本來屈到包包請既, 諗住食一個cone 咋麻

點知入到去俾人帶左上樓上坐, 一睇個menu 就被d 好靚既dessert 吸引住

跟住就緊係唔係食一個cone 咁少啦.... 係每人一碟啦.. 真係好誇張哈哈

我果碟係左上角的唔知咩野香蕉船...事隔咁耐真係唔記得左哂d 名喇




當然有揀我最愛既green tea 啦哈哈

試過咁多間既green tea, 係得哈巾大師同A-1 既最好味!!


大佬仔呢個先抵呀, 可以叫六個flavor 既mini cone




再下一站, 我地行返出海傍... 行去紅磡搭火車!!

順便繼續睇燈飾!! 不過今日天氣就真係唔多好... 好濛


次次行海傍都係愈行愈凍........


點解我地可以咁得閒企定定影相???


因為大佬仔聞到'會'魷魚既香味, 自費買黎請我地食囉!!

不過岩岩先食完雪糕, 真係食唔落.....


哈哈.. 影低炒影唔到double chin 既方法就係dup 低d, 用d 頭髮/衫遮住!!

睇下我同媽咪就知係熟練/生手的分別啦




包包真係好核突-.-




真係行到邊影到邊


身後尖沙咀中心同帝國既燈飾都係每次最靚既!!!


包包你望咩呀???


入到黎噴水池果d 真係好mainland.......


又坐低影下相先!! (其實係行到好倦....)




今日食咁多野都唔會覺得好肥

因為行左太多路哈哈哈



No comments:

Post a Comment