Sunday, December 27, 2009

表妹仔



唔知我個blog 轉左個新look, 有幾多人一入黎見到我個heading 想作嘔呢?

熟悉我既人就唔會作嘔架喇哈

2009-12-27 (Sunday)

今日係媽咪果邊既親戚黎我地屋企gathering

可惜阿婆晌醫院無得出黎同我地一齊食飯打牌啦!

(而至出blog 之日我地亦得到相當唔好的消息...)



媽咪呢邊有一對小表兄妹, 今日先講表妹仔先啦*



子柔



佢出世時我已經黎左呢邊讀書喇, 今次係只係第三次見佢

(click back to 婆婆的曾孫女)



感覺上好似無咁痴媽b.. 不過依然好怕羞呀



只要一個水樽佢就可以玩好耐



又會自己講好多好多bb話



可以自得其樂, 唔會扭人玩哈哈



都仲係唔肯跟我.. 但一見到我同我say hi



已經好主動架喇!

話哂我都係第三次見佢咋wor...





笑多d 啦子柔, 你睇下你笑果陣幾靚女



爺爺愛孫女愛到無法形容哈哈

契媽話齋, d 孫係要黎寵架麻!!





一個卡佢都拎好耐,睇好耐,讀好耐





做咩咁樣望住我先???





你真係同你媽咪好似樣呀!





好味道呀!!!





又要到七月先見面喇表姪女





No comments:

Post a Comment