Thursday, December 24, 2009

我地係乖孫!



2009-12-24 (Thursday)

BACK TO 上半場 >> 平凡安靜新界夜

上半場講到我地好趕咁食dinner 因為有下場

而下場就係做乖孫陪麻麻去教堂望子夜彌撒!

其實本來我無諗過去, 食完飯交收埋就返屋企架喇

不過見個個都去同埋個個都叫我去, 所以最後我地三個都跟埋佢地去啦

我地無同麻麻佢地坐第一排呀, 因為我地驚自己hup 眼訓俾神父見到唔得掂

所以我地坐左嚮木凳的最後一排


我地三個今日真係做乖孫啦!! 你睇大佬仔幾眼訓


眼訓到眼都睜不開


我對鞋同前面位auntie 件衫襯到絕啦 leopard

不過我對鞋緊係靚過佢件衫啦哈哈哈


彌撒都ok 呀, 細細個weekend 去麻麻屋企訓的話

星期日晨早都會跟佢去望彌撒! 但定力反而比小時候差, 可能我極之唔夠訓...

坐嚮我前面既係卓面同佢媽媽, 估唔到成年無見, 今日會嚮教堂見面

完哂成個彌撒, 小朋友上前接受神父的祝福同拎禮物


麻麻今晚真係好開心, 姑姐問佢我地3個唔同佢坐佢會唔會唔開心呀

但係佢話:「佢地三個肯陪我黎我已經好開心架喇」




我今日個look 真係唔多掂當, 哈哈哈




小朋友拎完禮物, 就到教友們上前摸聖嬰同拎糖




麻麻, 姑媽, 姑姐 and me




呢個平安夜好特別, 亦都係好有意義既一個

唔係同朋友出街, 唔係同屋企人嚮屋企開party,

而係去教堂望子夜彌撒親近jesus

繼05年報過一次街音之後我都未試過平安夜咁親近jesus 嚕





No comments:

Post a Comment