Tuesday, December 22, 2009

做冬飯後



2009-12-22 (Tuesday)

食完飯之後我地四個送三位港島區既朋友搭的士

(其實對面就係火車站, 都唔知點解要搭的士哈哈)





返黎香港我定必要勁發癲呀哈哈


用單反高難度自拍, 似乎係最後面果兩個高難度d 哈哈哈


送完佢地之後我地就發癲囉

睇下呢對姓彭既兄弟哈哈


好無聊呀!!


以下既仲無聊

係參照903 之前既Lying Game

夠敢訓嚮咁dirty 既公屋地下先係重點







傳染埋俾呢兩位人兄.. 影相既我就住到起唔到身


又一無聊之作!


玩到成身大汗, 好臭呀!!!


hahaha 上到表姐度仲要玩


間屋好細, 但我地咁多人踩上去都一樣無問題






等緊食湯圓.. 好眼訓呀!!

表姐家成為左我地既鼻鼾中心




我要出慢d.....

咁樣返到NYC 先會多樣野做!!



No comments:

Post a Comment