Sunday, December 20, 2009

姨丈的六十大壽

 


2009-12-12 (Saturday)


姨丈生日快樂!


 


今日係姨丈的六十大壽, 嚮「飯堂」擺左四圍大宴親朋


講真今晚我有好多抉擇, 就如坐邊張木台都已經諗左好耐哈哈


d 關係有d 古怪.. 最後都係同左姨丈細妹一家坐



ladies.. 我身邊兩位已經有半年無見啦


返黎咁耐都無見過佢地食過飯


講真summer 返黎都依家出少左好多街


食少左好多街外飯, 感覺非常好啦


始終我依家有好多野都唔食得... 出街食一陣唔食又廢事俾人問



thank you 姨丈每朝都車我返學


我呢個衰人每日都希望有traffic, 等我可以訓耐d


無計啦, 每日0530起身, 0630 出門口! 0715 第一堂!


真係人都癲



HAPPY BIRTHDAY! 勁大個蛋糕


都係香港果d 好味好多



make a wish, blow the candles!



(出blog 之日, 仲有4個鐘就要起身搭飛機返香港喇!


有睇新聞既你地都知道, 美國東岸大風雪..


希望班機唔會受影響! 可以準時安全返到香港!!!!)


 


No comments:

Post a Comment