Saturday, December 26, 2009

打貴邊爐。九龍公園Lying Game



2009-12-26 (Saturday)

呢日應該係我回港咁耐做得最多野既一日

首先起身食完野就去拜山, 再去醫院探阿婆

唔知點解姑姐話兩樣野唔可以一齊做.. 乜會相沖架咩?



探完阿婆, 我地約埋包包去dabinlo

去左媽咪話d 牛好好味果間, 位於佐敦, 旦哥開既金牌火鍋




哈哈好無聊囉我, 即刻遮住對眼! 因為今日又好大膽地素顏出街

我晚晚無四點先訓第二朝又早起個樣唔keep 得幾耐




呢個聖子王好鮮好好味


睇下我地四個, 叫到一木台都係野食!


食哂咁多野大佬仔話未飽, 我就飽到咩都食唔落喇...


不過呢餐binlo 真係好貴... 我覺得dabinlo 唔洗食咁貴哈哈

哈哈, 次次同你地兩兄弟影都似情侶多過似表兄妹


食完飯我地話要去影燈飾! 經九龍公園慢慢散步去ocean


我地又玩lying game 啦哈哈哈!

如果你唔知lying game 係咩, 請click 以下網址


不過我覺得我地玩得癲好多!!


因為我地玩到訓地下


見無乜人影下跳跳相先!! (其實相機後面有大把人行緊黎呢邊囉)




我似跳得最高哈哈哈


不過唔夠媽咪爆.. 打格仔廢事俾人見到你D 肥豬肉*


包包笑到要企埋一邊彎哂腰

因為我zoom 左媽咪個belly 俾佢睇哈哈哈


我地仲玩到咁.... hahhaa


我地三個做乜?


咪就係又要lying game 囉, 真係好無聊呀哈哈!




下一站去影燈飾!!! yeah


1 comment:

  1. cool blog,期待更新                            . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete