Thursday, December 24, 2009

平凡安靜新界夜



安全回到NYC 嚕, 不過就仲有大把BLOG 追返啦..

我專登留到返黎先update 架, 多樣野做唔會咁悶哈哈



2009-12-24 (Thursday)

平安夜

我同大佬仔被媽媽拋棄, 成為好可憐的棄嬰

下午出左去行下書局.. 經過花店買左紮花



原來小牡丹係咁靚架wor.. 對花又認識多了


呢幾張相係用爸b 超過20 年的鏡頭影架!

唔知你地睇得出有咩野唔同呢??


本來諗住嚮屋企好lonely 咁過silent night既

誰知有好心人收留我地一齊食dinner hahaha

呢個時候永遠都係屋企人最好架



兩個希又打機



你睇麻麻見到我地d 乖孫幾咁開心


曾生曾太


今日全素顏, 無帶con, 個look 都幾師奶haha




快捷方便但好唔健康既晚飯

因為我地要趕下場呀!


嚮咁趕既情況下我地都有個christmas cake


仲有ginger bread house.. 不過好甜我唔鐘意食


仲有時間許願






下場你都唔會估得到我會去呢個地方.... 哈哈

LET'S SEE...



No comments:

Post a Comment