Sunday, December 13, 2009

凍到震

 


2009-12-11 (Friday)


今日係NYC 入冬以來最最最最凍的一日


全日below freezing point.......


對於極怕凍的我黎講今日真係好辛苦!


本年度第一張christmas card 由Baruch 送出


不過寫既野都好少哈哈


如果佢係每個applicant 都寄一張card 的話


真係好wasteful 好唔環保lor....


咁凍既一日都要出街.. 仲要出city


嚮月台等火車果陣真係凍到痴左線.. 個waiting room 閂左門


全部人都係度吹風.. 吹風塊面龜裂


但d 雲好靚


今日出MJ last round, 有個台灣朋友又想去MJ 買野


變相今日係我第一次同呢度既朋友出街哈哈


我並唔係你地想像中咁深歸啦... 只係呢度出街要用好多$...


單係搭火車出CITY 來回就無左HKD 1xx


買完野就去左買cupcake..


睇下我包到hum 呀... 真係勁凍!


其實都係第一次食cupcake, 仲同我frd share..


但食左一次我就知我唔會再食/想食


因為好甜好漏好高calaries....



呢度有得order cupcakes and cakes


好多cream.... 好肥呀.............


認住佢喇! 鐘意食cupcake 的你, 可以去呢度買黎食下


嚮west village.. bleecker street, 又可以去埋Marc Jacobs 買野哈哈


雖然我唔鐘意食, 但信心保証


因為我每次經過都必排長龍.. 同MJ rubber store 有得揮!


say goodbye 後就搭返subway 去32nd street 食飯


估唔估到我地食咩?


去korean town 就緊係食korean bbq啦


starter 有原條炸魚.. 好耐無食魚仔...


一個星期後就有無盡的海鮮食喇哈哈


由於我唔食得牛, 叫左port belly 食.. 不過好肥


當然唔少得tofu 鍋啦.. 咁凍既天氣最緊要先暖下個胃


留左一個cupcake 俾姨丈


因為今晚係預祝佢生日呀!!


可惜間shop 無candles.. 咁打俾一陣見到既表哥啦


佢又話唔知, 又無lighter


最後竟然馬後炮買張cupcake with candle 既生日於黎「襯」返


haha 死人跟風~~~~~~~~



預祝你生日快樂啦姨丈!



著到咁斯文去邊?????


find out in my next entry!



No comments:

Post a Comment