Wednesday, December 30, 2009

中學buddies 家中邊爐夜*



FUSINING 我放棄啦!

每次打一句句子出來之前, 都要用腦想一想:這句話用普通話說該怎麼打呢?

不如這樣, 你想知道內容的話就告訴我..我花時間人肉翻譯給你聽, 好不好?

原諒我吧!

2009-12-30 (Thursday)

呢三日可以訓到自然醒真係好開心!

前果幾日每天都較鬧鐘起身真係無陰公呀

今日約左班中學buddies 來我家打邊爐! 都係就唔岩每個人既時間有d可惜

唔緊要啦! 7月再黎我屋企打唔環保邊爐囉哈哈哈

我屋企個分體式吹唔到過去飯枱果邊架不過...... XD

幾度俾人問我把口臭唔臭.. 因為我有段時間無出聲好耐

我唔係唔想講呀, 離開左咁短時間我都唔update

你地講AL 我又乜都唔知.. 連AL同AS 都未分清係咩來 -.-



同佢地一齊, 餘興節目不嬲都係跑馬仔哈哈

不過今次突二, 軒軒多左對手出黎玩下我部機囉哈


綠雞要早走, 緊係影返張合照先可以走啦!!

除左koey之外, 其餘既都係5b人.. 都係坐晌附近成日好噪果堆

5b gag后gag王今晚都晌度, 不過佢地進化左少左金句出喇哈


玩下gif 先!!

第一張好明顯係我知自己set 錯野走佬啦哈

koey 定唔順綠雞果d 浮誇的表情


呢張好少少, 本來諗住推跌allison 的

點知佢唔跌變左我跌哈




有三個晌度扮cool 囉




真係頂你地唔順哈哈哈


machi 同泉到喇! 補完習晌太子趕返入黎見我架佢哈哈

我地好衰, 掛住打牌都唔落去接佢地 (因為出面落緊雨)


走喇! 個個要去趕尾班火車


一晚幾個鐘話咁快就過左..

又要七先見到呢班好姊妹同babies.....

希望七月返來可以擺多d 時間同你地一齊啦!!

上個summer 奉獻左好多時間俾屋企人

今個summer 應該出黎飲下酒癲下喇掛...

AL 加油呀BABIES!! 好想睇住你地做大學生呀!!!

當然我都要努力, 努力入間好D 既大學 or 有香港既大學收我啦哈哈

等我返黎再同你地做同學啦!







No comments:

Post a Comment