Thursday, December 31, 2009

The Leung's New Year Party 之 最後兩小時



2009-12-31 (Thursday)




有野食喇!!


個個一路食一路傾..

我就慘囉d 感冒今日開始發出黎.. 咳到想死

無乜胃口食野... 但都仲有飲酒哈哈哈

係飲少d 囉! 晌屋企無所謂啦



唔知呢幾個人望咩野呢??

看圖作文: 應該係表哥開窗大嗌之後即刻閂窗

跟住有兩個傻仔晌度睇囉哈哈


包包一個電話唔夠, 要拎埋第二個唔同台既密密傾密密send


於多倫多的auntie connie 打黎, 媽咪徹退返房傾電話

想靜下? 問下你對仔女先呵呵




呀表姐夫全晚成為俾我地整估的對象


唔知點解會晌條走廊度影相.. 仲要darm 張凳去廁所叫阿mel 影哈哈


the pang's


不過呢個先係真正的一家人


再加埋呢四母子


就成為我地呢家勁食得勁玩得同勁癲得的fmaily 喇


等麻麻同我地班孫仔孫女影下相先! 仲差rochelle 同kenny 哥哥就齊人喇




麻麻都俾我地玩埋一份..你睇下佢俾我地tum 得幾開心~~


笑到見牙唔見眼添呀!






最後一位客人趕及踏入2010 年既15 分鐘前成功到達哈哈!


陣容愈來愈鼎盛既the chau's


呢張係best pic of the day!

媽咪又發作喇! 真係笑死我呀哈哈哈


影到第三張先見返對眼.. 仲要專登睜大對眼黎影哈哈


拉埋大佬仔影返張全家福先!






盡備count down lor!!


No comments:

Post a Comment