Monday, July 20, 2009

2009 MARCH

 


20090301


HAPPY BDAY TO KENNY GORGOR*


P1050909a


 


出去完成埋應該係尋日做既野
好大風好凍呀, 吹到我好頭痛同耳痛
又有一個storm黎緊, 依家出面已經白色一片喇


開turbo咁買哂同睇哂d野就走
因為要岩岩好搭個班火車等姨丈放工兜埋我反去
唔洗佢特登出黎車我廢事又見到佢黑面


反黎要做功課溫書洗衫. 回到現實的世界
希望表嫂效率高等我係媽黎到之前就收到哈哈


kawaii please check ur email*


20090302


NO SCHOOL!


 


the happiest day in new york ever.


尋晚不停睇school closing有無FLHS
但keep住refresh左半個鐘都無
溫書又唔想溫.. 成日都覺得聽日係唔洗反學
結果溫左一半就訓覺!! 但又訓唔著
發現出面係好光好光.. 個天係橙色架囉


P1050916a.jpg


到今朝.. 鬧鐘都未響就有電話打黎話唔洗反
落去睇news confirm下.. 真係唔洗!!!!!
興奮程度比香港打風唔洗反更為興奮
因為我未溫哂書同埋我真係好想抖下哈哈哈
只係一個晚上, 出面已經有好厚既雪.. 12吋


P1050917a.jpg

最後訓訓訓訓到差唔多成點先起身.. 爽死


係屋企百無聊賴咁又過左一日
另外個一半書我仲未溫哈哈哈哈哈
懶人就係懶人.


樹掛就見得多, 冷氣機掛你有幾何會留意到!?

P1050924a.jpg


 


i love u snow storm.


20090303


尋晚臨訓前, 腦海突現浮現出前晚既夢
好真實好深刻.. 完全會感受到個份暖意個種感覺
係令我懷念令我記掛住既個種感覺
就連夢中個個人手執乜野我都記得好清楚!
可能因為呢樣係我一直等緊既野
但係結果就由個夢話左俾我知: 我等幾耐都無用.
口講話自己無等, let it go already
但當你重遇某d野既時候.. 個種感覺又反哂黎
要呢種感覺完全消失其實只有一個辦法
而我只好又再等.. 慢慢等呢個機會出現


準時出門口卻遲半個鐘反到
足足用左兩個鐘反學!
雪可令人感到開心舒服
但同時亦會為你帶來不少既麻煩


結果我等到第二堂先反


-10°C
冷得我騰騰震~~~~~


唔通摺3D rose真係咁難????
定係個天都要我等人送? 哈哈哈哈哈


im mad tired cuz i thought too much.


(private)


前晚發夢見到一班好朋友.. 齊哂人
一行十幾人去甜品工房食甜品
當然包括左倫同陳丹儀


唔知咩野原因
突然變左我地三個係一個商場入面
陳丹儀手執一束粉紅色玫瑰花
對, 正是8月19號係尖東海傍買的那種
(我都係依家先諗反起..)
倫突然貼近我用右手搭住我的右膊
同我講佢鐘意我話無咁鐘意陳丹儀
(我知我miss左d野但我醒唔起)
陳丹儀見狀即刻捉住倫的左手
我叫倫放手.. 佢從後攬住我
陳丹儀見到又從後攬住倫
倫竟然叫佢放手!! 跟住佢喊住咁走
但當我叫倫快d去追反陳丹儀既時候佢又有
結果我自己反去甜品工房


唔知點解自己會發埋d咁既夢
但係個夢好明顯話我知
譚易倫真心愛既係陳丹儀!!


20090304


全日都沒精打采... 淨係覺得好倦好倦


其實又無做過咩野都唔知點解會咁倦!
倦到我gym堂食左兩次波餅都完全無反應


最精神就係收到college tour invitation個下
因為真係好突然! 下星期二去兩間我唔識既colleges
其他人係有目標先參加而我就係俾人抽中
我都係要睇下d大學係點樣了解下姐
都係做定research穩陣d.. 


係香港當我心情唔好或者好悶既時候
我可以食完飯落街散下步自己清靜下
我依家都好想出去散下步...


20090305


尋晚發左個勁真實既惡夢
地點仲要係basement.........


今晚千其唔好突然上唔到網
我打死都唔會自己落去搞d線架!!!
驚左我成朝都唔知咩野事


好頭痛好暈
死啦又黎個隔空傳染


E神...哈哈哈


20090306


it's friday finally........


 


夜晚同Malina佢地食thai food
好耐無食過喇雖然都係無香港個d咁好食
突然記掛住以前既lunch time既
豬頸肉濛+凍檸茶/檸蜜呀好姊妹


呼聽日又要執房喇
唔可以俾媽咪見到間房咁亂點都要扮下野
亂得滯我驚嚇親佢hehehe


一套家好月圓可以令到間屋少左鬧交聲
多左既係唔少既哈哈大笑聲.. 真係值得呀!!!


(private)


近排真係同jona傾多左好多計
好開心呀同佢傾得! 好舒服
兩個愈黎愈曖昧hehe
好好呀我地兩個有互相照顧對方


咁樣真係幾好. 互相關心下
呢排上堂我成日都會諗呢細個同佢做過d咩野
如果我有個青梅足馬既男朋友真係幾開心 :)


20090307


今朝有人禁鐘賣廣告屋企又無人
平時d人禁一下無人應門佢就走
點知佢今次禁夠三下


搞到我死死氣落去打發佢地走
最憎d人噪住我訓覺!!


我和彊屍有個約會  一路驚一路睇
本來話天黑就唔睇點知睇到依家收唔到制
今日乜都無做過淨係睇左十集MDWAV


多得你唔少哈哈哈


頭文字D !?


20090308


2am 個陣轉左時間喇
依家變反慢香港十二個鐘!
!


今日訓到兩點先起身痴線
叫做執過下啦間房..亂亂地先係我style哈哈哈


尋晚傾電話既時候
發現自己對2008年既記憶好模糊!
以前小小既details我都好記得
但尋日講起我真係唔多醒起wor


點解會咁樣架??


再次聽到難聽到痺既說話
陪客!? 算我忍我忍我忍忍忍


20090309


其實變反夏令時間真係有d唔慣
前幾日起身天都光哂但今朝天都未光
我真係以為自己較早左一個鐘呀鬧鐘


聽日就去college tour 嚕
SUNY New Paltz and Marist College
可能其中一間會令我到感興趣
要打醒十二分精神去睇同埋聽人講野喇
希望聽日唔好落雨出太陽等我影多d相
不過聽朝五點九就要起身.............
個trip係 0745-1800 倦死都似


中哂毒


20090310


P1050972a.jpg


 


5:45am 起身真係嗌哂救命,跟uncle jimmy車反學
出年千其唔好編到反7:15am呀我真係死俾你睇!


坐左兩個鐘車去SUNY New Paltz
訓都訓左個半鐘嚕哈哈哈
更加好既係架車有wifi 俾我喪睇mdwav


P1050979a.jpg

呢間學校俾我既感覺好污糟好舊, d facilities都好殘!
加上佢無public relations同photography
搞到我完全無興趣聽d人講野


逗留左3個鐘就去Marist College

P1050964a.jpg
 
好靚好乾淨好吸引呀! 呢個係library
P1050930a.jpg

學費比New Paltz貴萬幾蚊既分別囉

如果今日好好天就好喇影d相一定好靚
唔似一間college. 似個小鎮多d又對住Hudson River
同埋佢有好多internship同study abroad
俾我既感覺好好呀... 不過入到既機會好渺茫
加上學費貴到咁樣............


睇哂就回程喇.. 加埋塞車用左兩個半鐘反FLHS
仲要坐多半個鐘車反屋企, 坐到我尾龍骨好痛呀


哈哈哈快d到聽日啦, 謝女士駕到喇


20090311


今日反學中頭獎


E6堂我後尾條友勁煩係咁噪
跟住坐最前個女仔頂唔順用硬皮書飛佢
點知眼界差飛中左我額頭痛到傻

個Ms.係咁初我個額頭問我有無事
又係咁F我後尾條友因為佢係咁笑
最估唔到既係我今日發現有好多人知我個名
係咁嗌'rhonda, r u ok?' 其實都幾驚訝
因為我係呢班english我唔會出聲淨係做功課
anyways, 本硬皮書無令到我蠢上加蠢就ok啦!


夜晚去接媽咪機.. yahoooooo 謝女士駕到
呢晚應該係2009年我係rosedale講得最多野既一晚
勁開心呀我媽終於都黎左喇哈哈哈
最緊要係佢拎哂我想要既野俾我hehehe


表哥岩岩sms黎話我部450D到左喇
聽日就可以試機喇好野!!!


20090312


HAPPY BDAY TO BRENDAN YAN*


IMG_0769a.jpg


尋晚兩母女傾左好耐先訓好滿足
今朝媽咪車我反學哈哈哈


反左咁多年學佢都未試過車我囉
次次有得跟車既時候都係爸B車哈


今日d時間係過得相當極度之快
放學出city. 表哥勁無聊
佢打黎講完重要野到我想收線個陣
佢就係咁問:「仲有呢仲有呢仲有呢?」
我唔同佢講生日快樂佢都唔會收線


join表哥同媽食lunch
因為今日犧牲左個lunch period溫math
食完就上表哥度吹水同埋拎我部450D
好野終於都到手喇~~


七點就去食飯.. 表哥個好朋友呀po都有黎
janpanese food again


IMG_0760a.jpg

成餐飯真係笑死我.. 笑到牙較好痛哈哈哈
表哥唔知係度興奮過度成晚係咁講粗口
送禮物時間好彩表哥收到我份之後唔係強顏歡笑  
仲送反個big hug俾我 
其實份禮物似買俾我自己多過俾佢
P1050911a.jpg

好開心呀今晚過得!! 都話架啦同表哥過既時間真係特別快
生日快樂啦yf. 希望出年再影既時候你個額頭唔好又高左

IMG_0766a.jpg


依家等沖涼要溫bio. 聽日quiz


20090313


繼續由媽咪車我反學  真係好幸福哈哈哈


lunch period同媽咪一齊見Ms Tu
乜真係咁容易架咩?? Marist*


放學跳舞.. 第一次跳到唔想走


想學哂成首歌先走! 一個月後先可以再學喇
學完同媽去starbucks傾下計
跟住就去飯堂食飯有人生日
我地兩條友差d激嬲姨媽哈哈哈


依家樓下兩圍麻雀
岩岩痴左兩鋪嬴左四蚊趙完鬆走人!


聽日woodbury~


20090314


HAPPY BDAY TO SIULINTO*


IMG_0852a.jpg
   


lin你放心我永遠都係你朋友哈哈哈哈哈


十點起身十一點出門口去woodbury
真係要掟爛個GPS咁滯係咁帶錯路囉
跟住媽又炆我地兩個差d鬧交


最後用左成兩個鐘先去到


去到又唔係好有衝勁去買野
梁家希既收穫係最大我係最細
係一件令人難以至信既事


行到五點幾就走又用左兩個鐘出city
GPS同iphone教你行條路都唔同既!!


so confused... 出city搵埋表哥食飯!


20090315


HAPPY BDAY TO CHEUK*


 


尋晚表哥係度訓
讓間房俾佢我同媽咪孖鋪
最後訓到今朝成點先起身哈哈哈


下午兩個出左ikea買床玉
送貨要俾$99  彩佢都傻!
搬上樓梯個真係搬死我呀痴線


聽日又要反學! 呢排要喪fu mask
因為星期三就影senior photo


估唔到MDWAV都有breaking睇哈哈哈


20090316


IMG_0932a.jpg


 


好倦好倦  我真係好倦


 


 


其實只係我好唔想反學
係學校我真係完全尋找唔到樂趣
或者係因為我期待緊spring break既來臨


睇完season one既mdwav
點知就直落去season two不過明顯無咁好睇!
幸好直到spring break之前我都係好得閒
可以有時間俾我咁樣煲姐


媽今朝去左montreal四日三夜做野
尋晚book左boston既hotel
呢個weekend將會同媽咪二人行去boston
希望唔好又因為個GPS而差d鬧交


gossip girl終於都出左新一集
但已經無左個種passion係度甚至我覺得悶


(private)


it seems lun past his police interview. good news for him cuz this is wt he has been wishes for a long time. he called danie chan as 'lopo jai'. i know he loves her so much more than he loved me. actually i was quite sad when i read his entry this morning but then i know he found the one he really loves and hope that bitch is not playing on him! good luck tamyiklun.


wondering y im mad tired.


20090317


talked with siulinto last nite on skype
just couldnt stop laughing and kept making lang gag ha


anyways, thanks so much wow


today is normal and simple as usual.
final essay due thursday and im struggling
cuz its hard for me to use new vocabs and to polish my essay
mine just look like a freshman's one or even worse than that
how can i improve my writing skills???


will take senior photos tmr and im so confused
really dunno what to wear, just cant wear tees
and how can my pimples disappear in a nite...
aiya... y i have so much to worry about gar!?


super headache after the nap


20090318


睇mdwav睇到上哂腦搞到連發夢都見到vampire
痴線架嚇死我呀個夢!! 呢排成日都發惡夢..
同埋我發覺呢我d惡夢既setting大多都係呢間屋


senior photos
笑到勁假囉我! 有幾張係呆呆滯滯咁
我唔鐘意俾人教我點樣影相
叫你側個頭少少呀又另左少少呀
搞到成個人都硬哂周身唔自在
仲有我唔明點解一定要影幾張露膊既
曬左出黎驚俾自己個肉膊嚇親


同埋呢應該會執相架呵? 執走粒毒瘡佢啦唔該!
咁就搞左成個鐘..兩三個星期之後就有相睇嚕


laughing 哥 


20090319


爸B生日快樂!


我愈黎愈鐘意上regular english
因為呢堂係我覺得最最最有用既!
雖然要係咁睇書同寫essays.........
但其他堂? 我真係上完就唔記得教過咩


出去食飯又再體驗到姨丈既dup車絕技
我係後座打橫黎訓點知姨丈一dup車
我成個人碌左落地下痛死我


食完飯反黎都無半個鐘出去機場接媽 咪機
未來三日都有節目very good


laughing哥效應哈哈
facebook個homepage大部分都係永遠懷念laughing哥


唔知我幾時先做完份essay可以去訓呢?


20090321


HAPPY BDAY TO ALAN LEUNG*


omg 終於都到星期五喇救命


尋晚趕哂兩份essays搞到我頭昏腦脹
我完全無仔細咁polish呀.......


放學出city, again! 今日同表嫂食飯
尋晚包好哂相機錢俾佢, 1Q清袋!
先去搵表哥同媽.. 兩條友又落bar
等表嫂黎到就四個去brooklyn食飯
第一次食咸既cheesecake, 好好味


食完上去搵chappy!!!!!
佢成日個樣都楚楚可憐咁真係勁得意
第一隻我認為真係好得意既狗



表哥又黎訓  聽日一齊去boston!
哈哈哈今日話我又吸收到佢d功力
我叫佢傳授哂當年係rosedale d忍功俾我呀!

當我媽咪表哥三個一齊既時間真係好勁多野講
而媽開始同我地出現代溝跟唔上我地既節奏
唯一跟得上既就係爛gag.. 一言驚人


朋友們影好多好多相please~
我地只可以係夢中相見喇..


20090322


IMG_1137a.jpg


 


Boston Trip Day 1*


 


起身食左早餐就出發
食早餐個陣媽咪打反香港
佢地成班係強記食緊飯
彭氏大兄同個相當諷刺既名黎叫我
而彭氏小弟就講左個事實出黎哈
六月六月反香港遊船河去台灣!
跟住chris哥哥話聽日黎咁又可以一齊食飯


出發喇出發喇! 今日好好天全日萬里無雲
先反YF屋企等佢沖涼換衫執野先
我同媽要睇車就係留下等影下相
繼續出發! 渣左個半鐘頭車去Yale
食個晏就周圍行下.. 去左個art gallery

IMG_1079a.jpg

再去左另一個展覽館睇畫
叫媽咪扮個男仔影呢張相哈哈哈

IMG_1088a.jpg

行多陣就繼續出發去boston喇~


坐個前面個兩位係老野所以要聽舊歌
入面d歌我都唔知係咩野來


IMG_1121a.jpg

渣多三個鐘頭就到Boston喇..
我九年前黎過一次淨係記得個children museum


check in先! 間房細到丫.. 張單人床得兩呎半闊
你地自己幻想下今晚兩個肥婆點同床啦


IMG_1200a.jpg

其實去到都七點.. 要周圍搵餐廳食飯
不過佢地係我肚痛既期間落樓下間bar飲酒
因為間房個廁所無抽氣扇哈哈哈哈哈

行下Quincy Market影下相
佢有馬車係度.. 哇隻馬臭到連我個樣都變埋

IMG_1140a.jpg

最後去左Legal Seafoods度食
IMG_1150a.jpg

有lobster, littleneck, cherrystone, oysters
IMG_1161a.jpg

最衰就係我係咁俾人check id無得飲酒

結果係度偷偷地飲媽咪個杯
食seafoods無白酒配真係美中不足*


食完反酒店, YF high high地哈哈
反房無耐YF話佢自己落去再飲過
媽話佢太倦唔跟佢去係度訓覺訓到扯哂鼻鼾


我就係度睇左好耐family guy睇到係咁笑
YF high大左咁反黎係度發癲
其實個陣我已經訓著左點知佢又係度disturb我
一時又係度唱歌又彈過黎我張床又叫我一齊睇電視
痴痴地線架哈哈.. 不過好彩我真係好倦好快又訓反


20090323


IMG_1232a.jpg


 


Boston Trip Day 2*


 


尋晚我諗訓得最辛苦個個係我
表哥一定最舒服佢自己一張床
媽就係咁同我鬥搶被因為好鬼凍
同埋佢地兩條友倦到係咁係度扯鼻鼾


本來我真係訓得幾好都變唔好喇


起身又搞一輪先出得門口
叫YF起身真係叫左好耐好耐同包爺一模一樣呀真係

IMG_1202a.jpg

去反尋晚食飯個度對面影下相
因為我尋晚話要影但可惜個陣天氣唔太好
IMG_1225a.jpg

去左cambridge個邊食brunch
個度有好多cafe同dessert既鋪頭仔
我地三個都好倦  本來都周圍行下
最後就係架車度兜睇Harvard同MIT
IMG_1226a.jpg
IMG_1230a.jpg
IMG_1234a.jpg

佢地兩個又話要去bar度飲酒我真係頂佢地唔順
IMG_1236a.jpg

因為我無得飲只可以呆坐同hup眼訓

飲完就回程喇


我係度架車度係咁訓點知突然m痛
搞到我忍痛忍左後半程車


先上YF屋企爭廁所用等佢擺低d野先
跟住就去左Angelo and Maxie's食steak
chris哥哥requested既! 好飲過spark's好多啦
congrats~~ 佢今日pass左個exam呀

終於都有飲酒呵呵呵.. 飲紅酒食紅肉補下血先
多謝chris哥哥請我同埋兩隻老野食飯哈哈
see u on april 9th in vancouver!!! 

IMG_1248a.jpg


聽日要反學....... 夜晚又出去食飯
話要補祝兩位老人家三十周年結婚紀念wor
都唔明點解anniversary要我地同佢地慶祝


more pics on facebook
仲係唔多識用部機.. 可能佢重所以好多相都唔對稱
同埋影之前有好多野要set! 用多d影多d.. 快d上手!


boston trip day 1 has been updated!


20090324


尋晚同kawaii傾計.. 好耐都未傾過不過我唔夠喉哈


今朝遲左三個字起身好彩媽咪車反學
最後緊係準時反到


無lunch period.. 又m痛咁好辛苦
頂到history堂去medical office敷暖毯
再係佢間房度訓左兩堂真係吱都唔識笑


又廢事反屋企因為今晚要出去食飯
今日一共食左六粒藥破左紀錄
我發覺我依家一次比一次辛苦


頂到放學出city  出去個陣勁想嘔
個胃頂住頂住咁好唔舒服
都唔知自己發生咩野野搞成咁


去左買個新既GPS真係好用好多
起馬當你行錯路個陣佢好快load條正確既出黎
P1050992a


去左食seafood again因為姨丈鍾意
飲左爸B最鍾意個隻白酒好清好好飲
咕你問三舅母係咩啦我唔記得左影相
食飯個陣個開始無反胃好似無野咁
d笑容即刻反哂黎哈哈哈~


拉大隊反rosedale打牌!
我打左一圈自摸兩鋪嬴左USD106


唔係講笑.. 第一次嬴咁多錢! 留反香港用哈哈
不過甄少峰死衰人唔帶錢黎打牌搞到我收得三分二

P1050995a

媽咪話我「盲拳打死老師父」哈哈
再次趙完鬆走人喇我好賤格
因為要讓反俾姨媽打唔係我俾人打


好耐好耐都未同過親愛既彭子咕msn過
哈哈我有兩個叫呀鋒/峰既好表哥
兩個講反細個八個人屈係架五座位車度
分三排坐哈哈..又成日預備有block個陣點呢埋
d大人又同我地一齊癲.. 兩個細路等於一個大人
我們的童年真係好開心好開心好開心


媽聽日走喇


我好唔捨得呀要三個月後先有得見
呢幾日佢都借d衣話: 蕾留係度讀大學啦
佢話我考到香港個三間top大學先好反去讀
不過都無乜可能啦我無得反去interview

rosedale從始back to normal
不過唔緊要啦下星期兩位老人家去hawaii
佢地反黎兩日後我就去vancouver
都係normal反幾日姐.. 我要捱過去呀


要做呀四煮公仔面兩個老野食喇~~


20090325

《HHHM》, fantastic :)
陳奕迅打算幾時黎再開演唱會?
what is HHHM??? Healthy Hip Hop Music?? 
Ha Haai Ho Mei?? Hyper Horrendous Hybrid Maniac??
我好想買佢隻碟! 唐人街應該有得用正版價錢買老翻


尋晚係一個angry ending.
我d情緒病發作係度發脾氣
但係我真係唔知點解會發脾氣wor..
一分鐘前好開心一分鐘後發脾氣


思覺失調呀要睇心理醫生


繼續經痛繼續吱都唔笑
究竟我痛到咁係唔係有病呀?
我一直都有痛開但我每次最多都係食三粒就無事
今次加加埋埋食左八粒到依家都仲痛
一次比一次痛得厲害都唔好話唔擔心..
what can i do? 睇婦科? im confused.


中文堂作文
我的母親/朋友/同學/老師/鄰居
上呢班有一樣好就係成日作低能文
可能就係因為呢d低能題目無咁多restrictions
令到我有更多野寫! 我揀左《我的朋友》
寫左兩頁looseleafs...


報SAT只需USD45
但報佢d courses最少要USD250
買佢d exercises 最少唔見USD50
 


, sent offline msg to u
need ur help to buy eason's album haha


(protected)


protected ;)


幾耐無打過呢?? 唔記得嚕
對上一次打都仲係關於個件難忘事


無呀無咩野講架咋因為都無咩特別
上星期日有人問我點解呢排唔聽見你話同姨媽鬧交
唔係無.. 係廢事講因為我講多得聽個個都悶
而且依家我發覺真係同佢鬧都無用
因為佢由頭都尾都覺得自己完全無錯
話佢唔岩=俾壓力; 姨丈話佢既唔岩=姨丈作反
窒佢兩句就話我唔尊重佢同佢對著幹
與其係咁同佢噪真係浪費自己既口水同眼淚
因為每一次激動多少少我d淚水就跟住流無鬼用!


姨媽成日話我唔幫佢幫哂姨丈
唔係幫哂架都係幫過一次咋麻
其他時間我都係保持中立架
得罪姨丈唔野少..  大把難聽既說話你聽呀真係
成日借d衣就彈你兩句等你唔舒服咁樣囉
所以我就要令到佢唔可以對我講難聽既說話
例如星期六一係就唔出街, 一出就星期日先好反去
因為佢要打牌唔可以叫佢出黎兜我反去
同埋病要死頂最好唔好叫佢車我反去唔係又有排聽
呼.... 大把功力等住我去吸收


呢d野最了解我既就係YF
次次得我地兩個單獨個陣我就係咁同佢訴苦架喇
因為佢都經歷過可怕是非rosedale既坐監既日子
其實我講幾多你地都唔會明........


20090326


由05年到依家我xanga都係同一個模式
只係background偶然換下轉左側邊d相
我諗今次都叫做大改變喇掛
唔知又可以維持到幾耐呢? 哈哈


我一直以為今日派report card
等我鬼死咁緊張係度等
點知佢地話改左聽日先派唉
please not to go backward


放學反黎睇《禮儀師の奏鳴曲》
唔知香港既死人化妝係咪好似日本咁
咁多步驟咁好禮貌咁尊重死者既呢?
好似淨係得中國人唔係即時辦喪事
睇到最後難免令我諗起爸B....
最深刻還是睇住副棺木推入去燒個一刻


睇到我眼濕濕想喊個陣被distract了


原來兩位老人家下星期三就走
要plan plan我個大計先*


有無發現我地d xanga個條link轉左樣呀
http://clumsy-dada.xanga.com/


20090327


IMG_1261a.jpg


 


每朝我禁熄哂鬧鐘都會訓多五分鐘先起身
點知今日訓多半個鐘先識起身
本來真係有諗過唔反學架
但係有test同派report card唔反唔得
結果只係用左十五分鐘洗頭出門口
再一次破自己紀錄喇! 真係rush過rush hour~
係咁rush既情況下我唔記得帶學生証


等到我最想到既period9 - 派report card!
meet到其中一個target呀不過最重要個個未達到
唔緊要啦! 只係差0.666667分.......


chinese做反功課拎反個100就可以meet到啦哈哈
早十分鐘放學因為parents teachers conference


聽日只係反0845-1000但我都要反
唔可以俾自己有太多absences
因為我打算打星期五唔反同埋請20/4架~
計劃周長呀真係.. 同埋依家姨媽無野做日日係度
反學總好過對住佢.. i know im so mean to her


2000328


尋晚睇埋學警狙擊嚕咁就做完少左套劇煲喇
然後同麻麻傾左好耐電話呀
我連佢做左白內障手術我都唔知囉真不孝


講到落雪跟住麻麻話:「你細個行路都行得唔好架wor」
我:「呀麻你係唔係想問我有無仆親呀!?」
麻麻:「hehehhe... 係呀! 你細個成日都仆親架麻」
救命呀麻麻做咩你可愛左咁多既哈哈


今朝好自動十一點半彈起身
踏正十二點就打電話反屋企同包爺講生日快樂
佢地成班係我屋企食飯打牌喇又
聽到個背景都知佢地好熱鬧我都好想係度呀


唔該哂呀咕幫我買同埋勞煩哂伯娘幫我帶咁多野!


傾完就睇游龍戲鳳  劉德華


睇完之後我真係發覺自己係水造架
唔知呀睇完我諗反好多野搞到自己好失落
真係好戇居囉自己令到自己唔開心


relax完就開始今日既家務 - 洗衫摺衫換床單執房
每個星期六都做呢d野真係好煩厭\


(private)


F1340003a


睇完游龍戲鳳之後我真係覺得自己係水造架
我見到劉德華同舒淇可以咁甜蜜我好羡慕
於是我又諗反起自己同倫既野


其實到依家我都仲掛住倫
每當我望見同佢既相片我都會覺得掛住
之前都話少左但依家既感覺又再次強烈
明明依家倫同陳丹儀已經好好好甜蜜
我唔係真實係唔係啦但只少睇相睇得出佢地係
佢地唔會有冷戰期架咩? 記得個次hogap同我講:
其實你自己都知~~你鍾意架程度~~係你多過佢」
我好介意佢重申呢個事實俾我知
可能咁樣會令到我下一段感情唔會咁投入怕被人傷害


唉事實擺在眼前
曾經話已經放低左倫好多架喇
誰知自己再中個頭埋去呢個死胡同度
或許就係我每次都太過投入吧
我成日都話我唔想一個譚易倫搞到我散哂
但最無奈既係佢真係令到我六神無主成個散哂
怪就怪在點解我會認識佢仲會第一眼就對佢有好感
怪就怪在點解佢07年5月無啦啦sms俾我我會應佢!!!!!



一失足成千古恨.


20090329


包包生日快樂*


好乖咁做功課同溫書雖然係唔會做得完
但我好少咁有恆心咁坐係度乖乖做功課哈哈


全因為今次有H3M陪我做功課我就黎識背哂d歌喇
依家落緊冰雹呀勁大粒勁噪好誇張


我興奮既心情開始黎喇
三日後兩位老人家出發去夏威夷觀禮五日
十日後就到我出發去溫哥華搵伯父佢地喇!!
係時間要再過得快d喇please


20090330


ionaa


 


baby iona u r soooo cute and i miss u


cant stop stealing photos from godma's facebk hehe
wait for godaunt ar iona, wanna meet u and play with u


when i remembered where have i been n wt have i done on 30-3-2008
i discovered that i still cant forget whenever i always says i've let it go already
i feel so sorry cuz im still cheating myself.....


it is so hard for me to leave all those things behind within these 4months 
but i know i still have to try, i should stop thinking!!


oooo... alan leung u know me well


20090331


佢地聽日就起程去夏威夷喇
本來就係應該好興奮既
但係我總係覺得會有人監視住我
監還監 千其唔好搵影姨姨佢地一家呀
搵都搵個無咁煩架哈哈哈哈哈


未來幾日自生自滅自己煮飯食
唔知我最後會食左幾多餐公仔面呢
諗就諗到煮咩呀但我真係會煮先得架哈哈
let's see let's see


聽日搭飛機既safe flight喇
俾我發現有個無聊人係度較時差笑死我


wow 仲有八日就到我架喇!


No comments:

Post a Comment