Tuesday, July 14, 2009

Peak Lookout!

 


2009-07-12 ( Sunday )


 


今晚上山頂.. 契媽請我地食飯慶祝我地兩個月之星
早少少上去影下相


有好多藝術家係度..
呢個人蒙眼用火噴字落張紙度
不過我地都唔知佢乜.. 淨係睇「....興世界....」


 


好多蚊..  都係走返入室內飲下野算喇


想上黎影風景.. 可惜有smog


契媽唔搭得攬車.. 佢話影左當搭左wor


佢地望緊乜野?


望緊景呀... 諗緊九龍個邊最高個棟係乜野
你地知唔知呀??


我地今晚就係呢度食飯.. Peak Lookout


我地唔係坐outdoor 因為廢事喂蚊..
坐indoor 不過最出個度.. 其實同outdoor 無乜分別
只係有冷氣涼住食野

以前成日上黎都係凌霄閣個邊食
第一次黎呢度.. 環境好好感覺好舒服..
仲幾浪漫.. 同情人黎應該會好正





兩個七月之星

 


其實我地又真係幾似樣既



兩張best shot of the day



 


留意我地下一站去邊啦!


 


 


No comments:

Post a Comment