Wednesday, July 8, 2009

THE LEUNG'S BOAT TRIP 之離開大船時

 


2009-07-05 (Sunday)


 


BACK TO THE LEUNG'S BOAT TRIP 之當身體還是乾時


 


到南風灣喇! 跳左落水游兩游等船家setup好哂我地就去wakeboard喇
今次第二次玩.. 上次玩係 2008-06-04
不過個次因為落勁大雨我地又無防水袋所以無影相
不過睇唔睇都罷因為我都係上唔到水哈哈哈


我地出發喇!


佢地話有經驗既玩先
就搵著個有經驗但唔識玩既玩先哈哈


見到咁既樣就知我上唔到水啦
D 海水勁勁勁咸呀真係


到彭子咕


唔好以為佢咁既膚色加身型係經常玩wakeboard
呢個已經係影得佢最清楚見到佢個樣既相


正所謂「人不可以貌相」
樺樺第一次玩就上到水喇! 超超超勁呀
名校出身既果然係唔同d..
(其實係因為佢輕同埋夠軟所以易上水姐~~)


包包都唔輸滯
為我地唔係讀名校既爭返一口氣
不過好可惜d相blur哂


咁就俾段片你地睇啦! mute左睇會好d囉
因為我把聲好煩係咁係度嗌


我地take turn每人玩兩次
又到我喇! 我諗呢張係我上得最上架喇


阿欣


食完個晏就係banana boat time
我地先敬老.. 俾d老人家玩左先!!



老年組 - 五姑丈.媽咪.四姑丈
後面個兩位條腰經常有事都玩
簡直就係搵命搏!


之後就到彭氏三父子
聽閒佢地好有默契玩左好耐都唔跌


佢地返黎之後就到我地呢班細路喇!!


首先係我.樺樺.我細佬


我細佬食晏前同佢班frds玩過一次有哂經驗
而且又識分左右所以我地玩左好耐



結果由坐最後既我跌先
由隻船黎救返我返去.... 因為我實在比佢地早跌好多


跟住就係阿咕阿欣加我呢個light bulb
仲要坐係佢地中間我地係唔識死呵呵呵


呢程真係痛死我.. 因為我跌先過阿咕
又唔知點樣好似kick到佢.. 所以佢跌個陣個大脾撞左落我個胃度
超級痛.... 好彩我係被兩個救生員夾住姐哈哈

我真係覺得呢張相好正.. 
好似我地係個怒海中等拯救! 好有survivor feel


最後就係到樺樺.阿欣.我細佬
不過後尾因為樺樺跌左上唔返水變左我代佢
玩到好倦玩到唔想玩

\


想知我地係大船做過咩?
俾多幾日時間我啦! 呢排日日都出街呀
( to be continued....)


 


1 comment:

  1. 好似好好玩啵~
    [版主回覆07/09/2009 01:15:00]係呀!!

    ReplyDelete