Friday, July 17, 2009

在港的失眠

 


 


相信我已經完全無哂jet lag 因為我開始失眠喇又!!


睇完陀槍師姐IV.. 寫過日記.. 攤上床.. 訓唔著.
開著hk toolbar 的聽不停.. 聽住d 好熟悉但又醒唔起歌名既歌
睇MSN 有邊個比較熟又聊下佢閒話三四句
基本上同係美國失眠時差唔多.. 但會開心d
因為我係自己屋企失眠哈哈


但見住自己黑眼圈同眼袋漸漸擴大, 暗瘡數目增加
又有好多日未訓夠就起身.. 個樣一日比一日殘
出街執樣既時間愈來愈長 ohmygoodness


幾時可以好似細個咁
唔會訓唔著.. 皮膚又好好曉白裡透紅呢?


攝於1996 年農曆新年, 沙巴某某島上的沙灘
與我第一套亦是唯一一套的浮潛鏡 + 管from 親愛的姑姐
(其實個陣我病到溫溫鄧鄧無人俾我落水玩 )



 


No comments:

Post a Comment