Sunday, July 19, 2009

Small Surprise!

 


 


2009-07-17 (Friday)


上年今日得到 BIG SURPRISE 一大個
想不到今年會有一個small surprise!


今年跟一班aunties 去megabox 既肇順食飯
係德福買左一大袋衫勁滿足哈哈
去到見到珮珮呀哈哈.. 第三次見佢

ugly face 呀!


叫佢「俾俾」佢真係俾.. 不過拎實唔俾我拎走
佢應該係想問我拎多包juice 喇



你問錯人喇珮珮!! 我無juice 架 


對眼真係超級大.. 好得意呀嘻嘻



飲juice 飲到幾得戚~~


其實今日係呢位auntie 生日呢
不過珮珮間接成為呢餐飯既主角呀哈哈


抱佢出去睇魚魚.. 食左佢一巴哈哈
其實佢不知幾想返入去啦見唔到mami
放佢落地行個patpat un下un下好得意
不過方向都係行返入去酒樓



似兩母女多過似兩婆孫的契媽與珮珮


由頭食到落尾.. 好大食呀你哈哈!!
一有食野乜眼訓都無嚕~~

 


 


唔知幾時會再見到你呢???
下次我張開手你唔好擰頭唔俾我抱你啦please


 


 


No comments:

Post a Comment