Sunday, July 12, 2009

海港城的夕陽

 


2009-07-07 ( Tuesday )


尋日呢埋係屋企全日無出街
全因我實在倦到想死哈哈.. d 手手腳腳好痛
大概是平日唔做運動的後果吧


七月七日 - 徵收膠袋稅的第一日
我就約左李家大小姐出街, 佢係我的十二年老朋友
行遍旺角同尖沙咀.. 仲有個starbucks姐姐好心做壞事
free upgrade左我地杯frappuchinno 變左large size
結果我地兩個飲左一半就漏到要放棄


每次見面都去影貼貼貼
今朝起身左眼腫到由三眼皮變單眼皮
結果大細眼的情況出現了


 



 


我地食左個early super fast dinner in 板長
我都無試過出街半個鐘都無就食完飯架
不過都好.. 造就左我地見到呢個好靚既夕陽


相機加左sunset effect 後


我地係個度不停地影相影相再影相哈哈




搵日好天我一定要帶大機黎影呀!!


食完我又剷左上昕昕屋企.. 睇埋烈火雄心3 先肯走哈哈
唔該哂auntie 車我返大埔仲請我食滿記
我那份少少的心意與你們對我的好簡直就係蚊同牛比啦!!
真係要好多謝你一家一直以來對我咁好!
我仲成日唔知醜上黎痴餐


當然唔好得7s 即影即有啦哈哈


 


下星期一沙田見


 


No comments:

Post a Comment