Monday, July 6, 2009

THE LEUNG'S BOAT TRIP 之當身體還是乾時

 


2009-07-05 (Sunday)


 


今日同屋企人去船河! 尋晚見住又閃電又行雷真係訓唔著
好驚今日既情形都會係咁
好彩起身見無落雨不特止, 個天仲好光添呀!!!


搭299入西貢時驚見太陽! 即刻開心多幾倍
落車食個早餐後我地就去碼頭等上船


大姑丈唔知做咩又扮型
我話佢副眼鏡好似蒼蠅個d眼


上船settle好換埋衫我地就開始發癲喇


當日仲有立言一家! 好鐘意你嗌「表姨!」個陣既語氣哈哈


'law gut' 包包同我


上上面吹海風仲好啦!!

 
 


當日梁家希仲叫左佢幾個frds黎
而我就無喇.. 因為叫埋朋友黎我唔知顧到邊面
士但一面會唔盡興...


五個唔知咩野樣




一個唔識跳break既肥仔話要freeze wor


包包話要舉起立言


阿咕就話要舉起自己女朋友



 



個個都好多野講..



呢個就係度扮型


呢兩父女一個最叻食薯片.. 另一個就話自己最叻開薯片


yellow-elmo 一家


立言有may姨送既車車即刻多野講


包包話要壓梁家希


最肥個2個當然唔執輸要壓落去啦
點知阿咕就話:「阿蕾唔係真係壓落去架!!」
好似唔係真係壓落去既得你咋wor哈哈哈



表姨同表姨甥


我地兩個不嬲都幾核突.. 唔怕唔怕哈哈哈


表舅父仔同立言


my family


襯仲未到南風灣  我地就影多d乾身相先!


我地就係咁自拍


立言見到我地咁又要影埋一份



點知影完一張就走佬


走佬佢幾快~~~~


唔走立言嚕.. 我幾繼續影!!



立言知我地影相又走返埋黎影


 


好啦.. 差唔多到我地要準備落水!!


(to be continued...)


 


 


1 comment:

  1. 樂文凱淇的天空July 8, 2009 at 10:02 AM

    好開心喎!  但點解無換泳衣既? 無遊水咩??
    [版主回覆07/08/2009 11:40:00]有換呀.. 著左係入面! 我未打哂呀因為好多相

    ReplyDelete