Tuesday, July 14, 2009

三號風球做乜好?

 


2009-07-11 (Saturday)


 


連續三日俾姑姐噪醒
九點幾姑姐打黎問我去唔去飲茶
好彩唔係話即刻去咋真係  (已經好多晚唔夠訓喇因為..)


差唔多一點媽咪返黎咁就一齊去粉嶺飲茶囉!!


粉嶺the leung's 三位元老 - 姑媽, 姑姐


仲有德高望重的麻麻..
今次飲茶既主要原因係chris 哥哥女朋友岩岩到港
初見為食mel 


飲完茶行行下商場發現.. 三號風球??
跟住就見到出面橫風橫雨
兩位當緊更既救生員打黎話放工喇wor
咁三號風球做乜好???







打牌好 ~~~




第一次。我地四個juniors 可以打風時明正言順坐係麻雀木台上打牌
因為每次打風/ 紅雨黑雨d 大人就call 齊馬打牌
我地四個就悶到呢係房打機
今次d 大人個個有野做陪唔到我地
就造就左我地四個可以打牌喇!!


一人拎住一包薯片一罐啤酒打牌
又自創「人手自動洗牌機」(可惜無拍片....)
噪到拆天呀!!!


仲四個食左餐勁難食既飯
Lanie 既廚藝已經到左極限.. 無進步既空間
應該話無機會俾佢進步!



其實d 野食個樣係ok架. 但d 味就.....
得條魚同碟雞翼係得架咋


我全晚就係同三位赤裸裸上身既男仔打牌
不過都慣.. 次次見親佢地都係咁哈哈

赤裸上身男no.1 - 包包



赤裸上身男no.2 - 大佬仔



赤裸上身男no.3 - 肥仔咕


咕就係因為佢手拎住既紅中一炮雙響
睇下呢兩個「熹/希」幾得戚~~~


而我? 因為掛住睇 Harry Potter
由佢一做開始我就無嬴過....




用我枝kit lens (左) 同爸b 枝起馬有廿年歷史既nikon lens (右) 之分別

 


 


 


1 comment: