Monday, July 6, 2009

媽咪朋友飯局在滬江

 


2009-07-03 (Friday)


 


今晚出左尖沙咀同媽咪poly d同學食飯
本來去'ding tai fing' 既但因為無得book 位又寸
所以最後我地揀左去滬江


由細睇到我大既三位aunties + 我媽咪



my family


auntie jackie's family


uncle davis's family




傾傾傾笑笑笑咁就三個鐘
當晚仲食左我勁勁勁耐無食過既甜品


高力豆沙


拔絲香蕉


正正正
(加肥死我)


1 comment:

  1. Da.妹...... 歲月沒有在我o地(包括你媽咪..)臉上一絲痕跡..........給你post上 Blog...都好正!! kakkakakkkaka .*V* ..
     
     

    ReplyDelete