Friday, July 24, 2009

新界人出城sleepeover

 


 


2009-07-23,24 ( Wednesday-Thursday)


一早約定表妹話去佢度sleepover.
起身hea 陣就執野去佢屋企喇! 大佬仔都黎食飯


今晚seafood hotpot 呀! 姑丈專登去北角碼頭買架


你睇下d 貴花蚌幾大隻! 仲勁鮮甜呀
我食左最多隻哈哈


仲有鮑魚仔. 好鮮甜好爽口


姑姐同佢好鐘意既貴花蚌合照


呢條唔記得係青斑/海斑/海青斑 的魚
又係好好味! 其實呢日既所有海鮮都好好味哈哈



影張相我地就開大餐喇!


粒芝士丸已經頂唔順.. 漲到勁大粒喇~


食完抖陣我地散步去天后食糖水!!



個度出名食傳統糖水. 但無我至愛既紫米露
所以都係叫返d 新式甜品啦!

呢個叫芒果花紋奶? 唔記得左個名喇
總之就係好似綿綿冰既野啦


最後大佬仔都係度訓.
本來我訓上面但我細佬好好人同我調
我仲話個pillow 太高, 張被好厚問佢可唔可以同佢exchange
佢又肯wor!! 你幾時咁順攤架哈哈


但其實我好後悔呀. 因為我訓地下訓到腰骨都硬哂
扮咩怕高扮咩驚碌落黎丫真係.. 


小時候我同表妹影過一張好似咁既相


今日姑姐叫我地扮返哈哈


第二日我地去食brunch  去飲茶


跟住就同表妹去銅鑼灣行街
係銅鑼灣地帶對面, 當我地等過馬路時
有人無啦啦係我地後面暈低左 - 休克加抽筋
表妹見到時竟然好快反應咁話 「哇有人暈左呀快d走啦!」
過緊馬路個陣我無啦啦話 「佢可能係上面跌落黎架!!」
嚇死我表妹哈哈哈


其實cwb 無咩野行.. (對我地2個黎講)
所以好快就行完.. 不過都好既俾我諗到呢個好主意!!

當然去左影stickers 啦我地又


 


anyways, 謝謝你地既款待!!


 


1 comment:

  1. 乜你地咁無同情心咖,,哈哈,,
    [版主回覆07/27/2009 23:33:00]個陣我地諗唔到打999 或者過去幫手 淨係識走

    ReplyDelete