Sunday, July 26, 2009

關於立言。關於書展

 


2009-07-23 (Thursday)


表妹去補習咁我就好即興去左西環搵立言
橫掂都出左城無理由咁早返歸掛!?


去到立言屋企佢不知幾開心幾肉緊哈哈
大姨媽話本來立言要nap 架喇..
點知佢聽到我上黎即刻唔訓. 仲撐到我走! 勁呀立言



呢d lego. 係我同細佬細細個玩架
係有成十幾年歷史既古董黎架! 立言你真係小心d玩呀!



玩得不知幾認真


 


係佢玩既同時我係咁聊佢唱歌!



one!


two!


姨媽叫佢dancing. 佢即刻去開機播歌
犀利呀! 識開機跳歌熄機.. 超熟手


拎哂d pillows 出黎就知你眼訓啦!!
我走個陣仲要唔捨得哈哈.. 哭住話要跟我走
唔緊要啦星期六我地又見面架喇立言


 


 
 


2009-07-24 (Friday)


上年今日係我第一次book fair alone.
個陣係我第一次諗我可唔可以係二十歲年買單反


今年達成喇.. 就帶住單反book fair alone again
誰知天公不造美全日天陰陰
帶住個重重既單反一張相都無影過...
後尾join 埋薇姨一齊行.
今年的不是book fair alone 了..


今日買左八本書. 不夠薇姨的二十本書勁!
八本書入面得梁珮瑚係真真正正的全職作家
王貽興d 書既cover 真係勁吸引你去買.
有本係tiffany 既湖水藍; 有本係shocking pink
不過我對個兩本既內容無乜興趣..
最後都買左佢兩本書.


《走過死蔭的樹下》係我最想買既
因為佢係上年8月28日,
被赤柱大街果棵百年老樹壓死的19歲女孩的家姐
佢將對妹妹的思念同關於呢件事既野寫哂係本書度
可能我都喪失過一個至親既親人, 我會有少少同感
呢本真係好書!!


(出blog 之日我已經睇左其中五本喇哈哈 )



 


 


No comments:

Post a Comment