Thursday, July 16, 2009

唱住K 倒數大佬仔生日

 


2009-07-12 (Sunday)


 


好即興咁.. 我地食食下飯打去安達CEO book 位唱k
食完飯我地仲去左Haagen-Dazs 買左個雪糕蛋糕嘻嘻


我細佬呢排成日狂煲側田既歌
( 佢以前電腦無歌架.. 聽歌只係聽我電腦播緊個d..)
準備假以時日有得唱k 就大顯身手
不過佢把聲又真係幾好聽


 


兩位七月之星..
我地既生日日期係一個13號.. 一個31號
岩岩數字調轉.. 我媽有擇日生我細佬
但我細佬唔係擇個日出世.. 巧合地令到我地生日咁好記

 


都唔知呢個咩野樣




開枝勁難飲氣水先!
次次唱k 開呢枝野都係玩.. 玩完飲一啖就馬上放低
難聽到傻呀呢枝野...

 


點知開極都開唔到... 大佬仔個樣就愈黎愈樣衰 

 
 


最後都係擰開佢就算


個蛋糕真係幾靚架.. 係比利時朱古力味
愈食愈甜.. d strawberries 好好好酸

 






我都知我份人比較猴擒架喇哈哈



許願許到佢咁既樣



cheers~

 



 


生日快樂啦! 聽日又有慶祝活動~~


 


No comments:

Post a Comment