Monday, July 6, 2009

立言與舅父仔

 


2009-07-04  (Saturday)


本來約左個好朋友出街既
不過因為我地兩個都唔多想出所以改左同媽咪出
誰知落好大雨.. 起身媽咪話都係唔好出喇


變左留係屋企等立言黎玩!
我地一家對表姐打牌.. 我嬴哂表姐d錢哈哈哈




立言又'mark'到個口咁大




「表姨你影夠未呀?」


「好好好! 我唔講你繼續影啦!!」


以下係一個百厭星所為!

 




 



睇下立言同舅父仔幾frd



frd 到無啦啦擒上佢度玩

 


frd 到訓哂地攬頭攬頸


做咩野???


做咩野做咩野做咩野!?!?


原來係去表舅父間房度睇佢打機


睇睇下仲好自動咁爬埋上佢張床度
表舅父就拎d野俾佢玩

表舅父教緊佢玩車車變身


立言唔耐煩喇.. 「舅父仔不如等我黎教你玩啦」


「拿.. 就咁咁咁咁咁既....」


舅父仔表演倒立俾我地睇


立言理得佢死.. 自己玩車車


 


聽日再見喇我地!!


 


1 comment:

  1. 舅父仔好攪笑
    [版主回覆07/13/2009 11:00:00]哈哈.. 其實我都有張不過肥得不能見人

    ReplyDelete