Friday, July 17, 2009

大佬仔生日快樂!!

 


2009-07-13 (Monday)


 


大佬仔生日快樂!!


 


大佬仔生日.. 請來一班佢最喜愛既親戚一齊食飯
由於我地既瘋癲程度爆登. 所以我地選擇係街市熟食店食飯慶祝
我地上左新街市既伍仔記食飯!


食完飯大伙兒剷上我屋企切蛋糕!


麻麻十個孫入面.. 得最大果個表哥無學過琴
包包即席表演.. 不過唔係彈生日歌哈哈


我就插candles


為食mel 原來都識彈琴..




拎左個腳架出黎影相


後尾決定連拍發下癲.. 影個陣真係噪到拆天呀!
 <- 相信熟睡中既lanie 當時個樣會係咁哈哈


由於前一個gif 俾包包搶哂鏡
我地一齊阻住佢唔俾佢發癲.. 誰知仲有另一個「希」搞事


切蛋糕!


生日快樂啦大佬仔

 



有禮物收都仲咁既樣真係串


每人分到肥死你蛋糕一大舊


生日又點小得birthday kiss 呢~~ 


有專業人士幫我地分雪糕!


兩位pilots


做咩我咁既樣?? 因為我又甩con呀


好認真好認真好認真咁..... 訂緊星期六既戲飛
到時再話你知我地睇咩戲. 不過九成人都會估到架喇


我上面個個就嘆囉..


仲加多個!?!?!?


玩到上chris 哥哥度


玩到落地下


我都擒左上去.. 散左之後我就俾人禁住黎吱
我就拼命掙扎.. chris 哥哥話「吱都唔好係我上面吱丫!」


於是我地碌返落地面.. 碌過chris 哥哥隻腳
你睇下佢個樣幾咁痛苦


最後咪又係俾人禁住黎吱.. 禁到只係見到我腳板底


chris 哥哥成為傷害者啦!


俾我地禁住.. 由為食mel 行刑
後面既姑姐做咩手指指??


姑姐話:「一陣阿X (我) 擺上facebk俾XXX (伯娘)見到你就知死!」


所以為食mel 即刻扮斯文哈哈哈


玩到損手爛腳哈哈


 


好啦我地星期六再見啦!!


 


1 comment:

  1. 哈哈~
    你地玩得好開心喎....
    [版主回覆07/18/2009 14:03:00]嘻嘻.. 咁既組合玩好多時都勁開心

    ReplyDelete