Thursday, July 9, 2009

THE LEUNG'S BOAT TRIP 之係大船時做咩?

 


2009-07-05 (Sunday)


BACK TO THE LEUNG'S BOAT TRIP 之離開大船時 


 


到岸之後. 個個都二話不說咁跳哂落水


等隻細船車左部分人埋灘之後我地就去玩wakeboard
詳情睇返上一篇blog :]


玩完wakeboard 返黎抖都唔洗抖我地又落水喇


訓係浮床度飄不知幾鬼嘆


立言唔理得我地咁多. 醫肚緊要!!
睇下佢個狼吞虎嚥樣就知佢有幾餓啦


係開餐之前咕戴上大姑丈既古董潛水鏡
我呢個鄉下妹真係見都未見過


到年老組去玩banana boat 時. 我地三個就落水玩




其實都無咩野玩. 只係四圍飄
同埋其實呢日d 海水超凍.. 無計啦之前一晚落大雨麻


到我地去玩banana boat 時
我地船都未開佢地就急不及待落去飄喇


立言又係唔理得我地咁多. 訓覺最緊要!!
訓覺都要攬住車車訓.. 


四姑丈. 表姐. 媽咪就釣魚
釣到好多魚mo 仔


玩完返黎我地又落水! 阿欣你做咩笑成咁呀??


其實姑姐落水係另有目的哈哈哈


唯一唔滿足既就係船家唔俾我地跳水!
佢直情有個牌話唔俾跳水. 後果自負
但係我地都偷偷跳左兩次. 一於跳完先算啦~
後尾先知原來海事處會捉架!
不過捉船家定我地我就唔知喇~~~




呢張影得最好.. d 水花好正哈哈


樺樺


阿欣


細佬


阿咕都未叫我跳我就跳左落去..


跳完返黎我同阿欣決定去上面除衫曬太陽
短短十五分鐘我就曬到泳衣印喇哈哈 (因為無查sun block)
但真係好舒服好嘆


 


仲未打完.....
( to be continued )


 


 


No comments:

Post a Comment