Saturday, July 11, 2009

THE LEUNG'S BOAT TRIP 之回程嚕

 


2009-07-05 (Sunday)


BACK TO THE LEUNG'S BOAT TRIP 之係大船時做咩?


 


時間過得好快好快.. 咁就回程喇!
我地呢班上岸先沖涼既後生仔就緊係唔浪費時間啦
食完冰凍西瓜之後我地就係咁影相..




THE PANG'S

 


呢兩兄弟真係無時無刻都咁鬼核突

  



爛GAG天王同兩位爛GAG小王子




鄒家代表


THE TAM'S


阿咕話佢要做主角.. THE PANG'S again


傳聞中的兩母女哈哈


我個個都唔知咩坐姿黎架


差少少就漏左... THE LEUNG'S



黑人與白人


呢張係我最鐘意既.. 又放大佢先哈哈哈


我地影相個陣立言有咩做?
咪坐係度睇我地影相囉


自拍again


大姑丈又話要影埋一份
但看似頭最大既我完全搶哂鏡


光頭係佢既特徵 - 五姑丈!


仲有可以搓圓禁扁的四姑丈哈哈哈
(其實我細個怕佢怕得要命...)




黎得西貢緊係要食返餐海鮮先走人啦!!


 


咁就完左喇個船河.. 如果伯父一家都係度就會更好!
八月一號我地將會再齊人見面! 到時又玩過啦我地


 


No comments:

Post a Comment